Bostancı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Randevu Alma

Bostancı’da yer alan Kadıköy Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi siz değerli İstanbullulara ağız ve diş rahatsızlıkları konusunda detaylı hizmet vermektedir. Her türlü cerrahi işlem de dahil olmak üzere diş sorunlarınızı çözebilecek bir kadro yer almaktadır. Sizlere bu yazımızda Kadıköy Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi hakkında her türlü bilgiyi sunmaya çalışacağız.Randevu sistemi, kroki, harita bilgileri, doktor çalışma listeleri gibi bir çok bilgiyi bulabilirsiniz.

Telefonla Randevu sistemi

Randevu Tel : 0216 469.77.44 (Pbx)

Telefonla randevu bir sonraki gün için alınabiliyor.Telefonla randevu almak için saat 11.30 dan saat 23.59 ‘a kadar yukarıda verdiğimiz numarayı aramanız gerekmektedir.

KADIKÖY AĞIZ ve DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ

Telefon : (0216) 469 77 40

Faks : (0216) 577 58 87

Adres : İçerenköy Mahallesi Ali Nihat Tarlan Caddesi Kartal Sokak No:11 (Bostancı Köprüsü-Ayedaş Bina Karşısı) Ataşehir/İSTANBUL

Kadıköy Ağız ve Diş Sağlığı Merkezinden online randevu almak için tıklayın

Kadıköy Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi krokisi için lütfen linke tıklayınız.

Kadıköy Ağız ve Diş Sağlığı Doktor Çalışma listesi için lütfen linke   tıklayınız.

Sizlere bidolubilgi.com olarak daha iyi hizmet verebilmemiz için yorumlarınızı bekliyoruz. Hepinize sağlıklı günler dileriz.

Bostancı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Randevu Alma” üzerine 47 yorum

  1. bu nasil site kardeşim randevu alınmiyo bi şey yapilmıyo yeter be. randevu almayı bilmeyenler napcak dışlerinden hasta olamazmi randevu almayı bilmeyenler

  2. Arkadaşlar size yardımcı olmak istedim.. yukarıda hastaneyi belirten bi (H) harfi var resim.. onun hemen altında… Kadıköy Ağız ve Diş Sağlığı Merkezinden online randevu almak için lütfen linke tıklayınız… yazıyo .. oraya tıklayın ve o hastane kadıköyde değil bostancıda hastanenin adı kadıköy hastanesi.. yardımcı olduysam ne mutlu…

          1. ilker bey zaten bizde o şekilde yapmaya çalışıyoruz başka yolu yok çünki ama olmuyo

  3. Arkadaşlar H resminin altında Kadıköy Ağız ve Diş Sağlığı Merkezinden online randevu almak için lütfen linke tıklayınız yazıyor. linke tıkladığınızda hastanenin online sayfasına yönlendiriliyorsunuz. Oaraya gerekli bilgilerinizi yazdığınızda size bir sonraki güne randevu veriyor. İnternet Randevu Saat 13:30 de Açılmaktadır. Bilginize. Yardımcı olmak için yazdım inşallah faydan olmuştur …

  4. ben randevu alıp gittim ama malesef ordada saatlerce bekiyosunuz sonra doktor hanım kafasına göre iş yapıyo doğru düzgün bilgi vermiyo bi sürü hastaya aynı saatte gel diyo tepki gösterince benim kurallarıma uyarsanız gelin diyo ve bana senin dişlerin yapmak içimden gelmiyo dedi bayramdan sonraya bıraktı dr adı emine karalök vaktiniz çoksa bütün gün beklerseniz gidin hastanenin adı ataşehir ağız ve diş sağlığı 13 30dan sonra randevu alabilirsiniz hemen almak lazım sonra doluyo Allah yardımcınız olsun

    1. orda reklamlar var onun en solda ki olcme falan reklamaları son reklamın orda tıklayınız var ona tıkla gorursun ama belirli saatlere!!!!

  5. yaw of!!! hata verio kıstlama falan bi şeyler dio baslıcam yaw!!!!!!! girio da randevu yerine yardımcı olursanız sevirinirim

  6. size yaşadığımı kısacana anlatim.ilk önce göztepe ağız diş hastanesinden randevu aldım. tam 2 kere bugün git yarın gel dediler. arada zaman geçti bu sefer büyük bir azimle bostancı ağız diş hastanesine gittim . isteğe bağlı bağkurlu olmama rağmen burda bağkurlu görünmüyorsunuz burası türkiye hanfendi ne yapabilirim dedi.en son kartal yavus selim devlet hastanesi diş bölümüne gittim.muayaneden sonra doktor dişimin kanal ve dolgu olmasını söyledi ve beni üniversite hastanesine gönderip bu beni aşar dedi. gönderdi.ve hala dişim yapılmadı ama ben bağkurumu düzenli ödüyorum fakat hizmet alamıyorum.o yüzden randevu alamadım diye üzülmeyin. çünkü alanlarda dişini yaptıramıyor.

  7. lanet gelsın sıtenıze 5 aydır randevu alamıyom ben bu ne bıcım ıs anlamıs deılım benım 20lık dısım artık apse yaptı yemek yıyemez oldum devlet sgk hakımızı nerde kulanıcaz bız hastaneler bır pıslık toplulugu artık bıktım ben param yok dıye dısımı cektıremıyom bıze bu konuda ya kolaylık yapın yada bu hastanelerı kapatın rezalettttttttttttttttttttttttttttt

    1. YELİZ HANIM RANDEVU 13,30 DA BAŞLIYO BİRTEK TELEFONLA ALINABİLİYO İLK ÖNCE MUAYENE EDİLYO SONRA SİZİ KONTROLDEN SONRA GÜN VERİLİYO O GÜNDE DOLGUYSA DOLGU ÇEKİLECEKSE ÇEKİLİYO BİLGİLENDİRMEK İSTEDİM.

  8. bu hastaneyı kımseye tavsıye etmıyorum benı mahvettıler paranız varsa özelde yaptırın yetkılılere sıkayet edıcemmm

  9. bilen var mı…beni bu hastane üniversite hastanesine gönderdi de neresi bu üniversite diş hastaneleri?

  10. alınmıyo burdan randevu falan yaaa sınır etmeyın adamı madem yapamıyosunuz telden barı yardımcı olun nasıl bı sıtedı bu

  11. aabbiii bu ne yaaaa okuma yazmamz var allaha şükr herkz o ağizdan linke tıklayn diyoo ama ne fayda link açılmadktan sonra ne anlamı var…bu siteyii yapan şahıs daha açık br site yapsaydn ya düzeltlmesini rica edyrmmm..yoksaa

  12. zaten randevu alınamaması için böyle yapmışlar farkında değilmisiniz?her şey olması gerektiği gibi yani problem yok

  13. YA KARDESİM BU NASIL BİR SİTE ADAMLARI KANDIRISUNUZ BURAYA BİR RANDEVU BUTONU YAPIN OLMAZ BÖLE YA

  14. Hastanenizden bashekım yardımcısı ve ınsan kaynaklarından cok sıkayetcıyım… Durumum acıl oldugu halde randevum olmadıgı ıcın muane etmedıler… Hastalarınıza verdıgınız deger bu kadar mı ?..!!

  15. bende bahçelievlerden randevu aldım.kasım 12 den şubat 12 ye .her randevuma gittiğim halde iki tane dişi yapıp takamadılar,çektiğim ağrı,kullandığım 3 kutu antibiyotik te cabası.heryer aynı anlicanız.

  16. sakın gitme tavsiye etmem beni maf ettiler tepkileri ilgisiz bir azarlama hastayı bilgilendirmeme kafalarına göre takılma ben gereken yerlere şikayette bulundum hasta hakları ve başkanlık iletişim merekezine gerekirse cumhurbaşkanına bile şikayet yazızı yazarım

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir