Güngören Diş Tedavi Ve Protez Merkezi Randevu

adminSAĞLIK82 Yorum5 Mayıs 2011

Kıymetli Güngörenliler GÜNGÖREN DİŞ TEDAVİ VE PROTEZ MERKEZİMİZ hizmete açılmıştır. Hepinize sağlıklı günler dileriz.

Güngören Ağız ve diş sağlığı hastanesinden telefonla ve internetten randevu alabilirsiniz.

GÜNGÖREN DİŞ TEDAVİ VE PROTEZ MERKEZİ: 0212 556 36 36

Güngören Diş Tedavi ve Protez MerkeziOnline Randevu almak için buraya tıklayın

Kroki için tıklayınız.

Doktor (hekim) çalışma listesi için tıklayınız.

Adres:

Güngören merkez mah.Ünlü sok.No:6 GÜNGÖREN/İSTANBUL

Randevu Tel:0 212 441 28 98

Değerli Hastalarımız, Hastanemizde muayene olmak için (0 212 441 28 98) nolu telefonu arayarak randevu alma işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Randevu alma işlemi saat 12:30′da başlayıp ertesi gün sabah saat: 07:00′ de sona ermektedir.

Tatilleri takip eden mesai günlerinde ise randevu alma işlemi bir önceki gün ( tatilin son günü ) saat : 12:30′ da başlamaktadır.

Sistemden alınan randevular bir sonraki güne verilmektedir.

T.C. kimlik numarası ile müracaat edilmekte ve aynı kimlik numarasına 1′den fazla randevu verilememektedir.

Her arayanın, sisteme ulaştığı taktirde, aramış olduğu telefon numarasını ve aradığı zamanı hastane otomasyon sistemimizde kaydedilerek saklanmaktadır.

Randevu kişi adına kayıt edildiği için alınmış olan bir randevu bir başka şahsa kesinlikle kullandırılamamaktadır.

Randevu Saatiniz Hasta Kayıt Biriminde Kayıt Olma Saatinizdir.

Randevunuza gelemeyecekseniz lütfen telefon randevu sistemini arayıp iptal ediniz.

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Güngören Diş Tedavi Ve Protez Merkezi Randevu Hakkında Yapılan Yorumlar

  1. fırat diyor ki:

    böyle saçma sapan bir randevu sitesi olamaz ne telefonla alınıyor nede internetten ilgili kimlerse allah belasını benim uğraştığım kadar versin

    • SELMA diyor ki:

      FIRAT BEY İKİ GÜNDÜR TAM 11 DE ALIYORUM LÜTFEN BELA OKUMAYIN,SİZE TAVSİYEM TAM 11 DE ALIN..

    • ali kömür diyor ki:

      DOKTOR NALAN DENEN ŞAHIS DİŞ ÇEKİM DERKEN HASTANIN ÇENE KEMİĞİNİ ÇIKARMIŞŞSIN VE BİRŞEY OLMAZ DİYEREK TABURCU ETMİŞSİN SEN NASIL BİR ŞERE…. BEKLE YANINA DA GELECEM YAKINDA ŞEREF… KADIN HARAM ZIKKIM OLSUN O OKUDUĞUN OKULDA ALDIĞIN PARADA

    • ali diyor ki:

      aynen zaten işleri güçleri bizim gibi insanları uğraştırmak hepsi

    • necla diyor ki:

      bakın bu insanları uyutup aptal yerine koymayın 5 gündr telefonla nt randavu dolu diyor bu ne bicim b..tan bi sistem yazıklar olsun sene 2011 yuh olsun kardeşim ilgilenin yada bu rayı kapatın ş…izler alırsın deyenler benim adıma alsınlar ş…

  2. ufuk diyor ki:

    yukarıda ki yorum yapan arkadaşa katılıyorum 1 haftadır düzenli olarak saat 11de hem online hem telefon olmak üzere randevu almaya çalışıyorum ama nafile

  3. seda diyor ki:

    bunun nedenini biliyorum çünkü çalışanlar eşe dostta kapatıyo ondan alamıyoruz bende gittin orda bibeyle tanıştım iki lafladım hopp aldı bana randevu saglık bakanı gitsene bii habersiz gezsene hastaneleri işkembeden atmayın yeri geldiğinmde

  4. SELMA diyor ki:

    siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzzzzziiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnn ddddddddddddddddddıııııııııııııııttttttttttt sisteminize dddddddıııııııııııııt edim bn

    • ADEM diyor ki:

      YYEEEEEEEEEEE AAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLAAAAAAAAAAMMMMMMMMAAAAAAADDDDDDDDDDDDIIIIIIIIIIKKKKİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ

  5. gül diyor ki:

    bende 2 haftadır uğraşıyorum ama nafile bir türlü randevu  alamadım başka hastanelerden alabiliyoruz da neden bundan alamıyoruz bence sitelerinde bi sorun var lütfen en yakın zamanda ilgilensinler yetkililerin dikkatine 

  6. hatice diyor ki:

    ne biçim site sisteminz var..çok berbat hizmet sıfır……….

  7. ertuğrul diyor ki:

    herkez sövüyo  nebiçim bişey bu ya  randevu falan alınmıyoo ben sizin ta a…………………. dıt  (SELMA) katılıyorum

  8. buse diyor ki:

    bu ne biçim bir site yaa…geri zekallılar sayfayı açınki randevu alalım…. eger böyle böyle yapcaksanız kaldırın bu site yi daha iyi ya

  9. tolga diyor ki:

    bu yazılanları okuyorlarmı acaba çook kıymetli yetkililer

  10. senem diyor ki:

    igrenç bir siteya.hizmet sıfır.dogru düzgün randevu bile alamıyoruz.siteyi açıtıkları anda dolu yazıyorlar ya nefret ettim ben bu siteden

  11. senem diyor ki:

    ama bu hastaneden randevu almak durumunda oldugum için bu siteden mecburi bekliyorum ne zaman randevu alabilirim diye.

  12. Mustafa diyor ki:

    bütün bela okuyan arkadaşlara katılıyorum yinede beklemekden başka care yok dişim ağrıyo parada yok

  13. nazım diyor ki:

    Ne kadar kamilsiniz yaa bakınız SEDA motruna bi adamla tanışmış iki laflamış (artık ne pazarlığı yaptıysa) hoooop gelsin randevu
    Helal olsun valla  gemisini yürüten kaptan bu devirde
    Sıkışınca devlet baba
    Sıkıştırılınca bu nasıl devlet baba yaaaa

  14. selda diyor ki:

    yakında dişsiz kalcaz:D

  15. ADEM diyor ki:

    …………………………………………………………………………………..

  16. zuhal bekpınar diyor ki:

    ben şimdi aldım

  17. zeynep diyor ki:

    site sürekli arıza veriyor.bende telefon numarasını otamatiğe ayarladım sürekli aç kapa şeklinde arama yaptım. 5 dakika içinde 2 kişilik randevu aldım. deneyin daha kolay

  18. enver saygılı diyor ki:

    arkadaşlar dün internetten girdim 6.denemede aldım randevuyu.

  19. aleyna diyor ki:

    nebiçim site yaaaaaaaaaaa randevu alamıyorum

  20. ıkra diyor ki:

    arkdaslar bence hıc bela okumayın cnku saat tam 12.00 de aramya baslarsanız sıkılmadan ıstedıgınız kadarrandevu dusure bılıyosunuz ben butum aıleme bu sıstemle aldım ve halada ısteyen arkdaslarımada alıyorum bence sız almayı bılmıyosunuz oyuzdende yetkılılere bos yere kızıyosunuzzz

  21. hilal diyor ki:

    ikra zahmet olmazsa banada randevu alır mısın kardeşim ben ugraşıyorum olmuyo…

  22. tülay diyor ki:

    bende giremiyorum.yalnıimı yapıyoruzda olmuyor anlamıyorum.

  23. Doğan Basut diyor ki:

    internetten randevuyu nasıl onaylıyoruz bilen söyleye bilir mi acaba?

  24. SALİHA diyor ki:

    BUNE YAAAAAAAAAAA 3HAFTADAN BERİ UĞRAŞIYOM ALLIN MIYO YA.

    • burhan diyor ki:

      wallaya burayı ben yapsam daha iyi
      burayı yapan mal
      kesin mal
      dişim ağrıyo ya aylardan beri :( :P

  25. taycan diyor ki:

    6 aydır randevu almaya çalışıyorum,dolgu olması gereken dişim kırıldı.,KALICI DİŞİMDİ…..DİŞİM EKSİK OLACAKKKK……

  26. taycan diyor ki:

    YAZDIĞIM SAATLE SİTENİZDE ÇIKAN SAATFARKLI………BU DURUMDA HANGİ SAATE GÖRE RANDEVU ALACAĞIZ………………………

  27. ali diyor ki:

    böyle boktan site hayatım boyunca görmedim ben böyle sitenin

  28. minik diyor ki:

    valla siz beceremiyosunz heralde 2 dakkada aldım valla

    • damla diyor ki:

      bizede alsana kolaysa ongündür alamıyoruzda minicik   :D:D:D:D:D:
                                                                           

    • onrcana diyor ki:

      nası aldın söye de biz de alak

  29. mehtap diyor ki:

    böyle saçma bi site yok yaa… kim randevu aldıysa banada alsın…

  30. cihan diyor ki:

    ben her gün 5 aya yakın hep cepten hem interneten bir türlü alamıyorum.lütfen daha düyarlı olmasını diliyorum ve diş randevu sayıları artırılmasını diliyorum sayın yetkilere duyurulur.

  31. ETHEM ÇELİK diyor ki:

    insan birşey isteyecekse önce edepli olmalı karşınızdaki insanlarda elbet bir caresini bulurlar.bizde randevu alamadık ama birgün sonra gine deneyeceyim. inşaallah alırız..randevu almayı kolaylaştırmalarını yetkili lerimizden önemle rica ediyoruz.

  32. YÜKSEL GÜVEM diyor ki:

    bukadar insan alamadığından şikayetçi fakat ben ilg giriş yapmamda aldım. sistem 12:30 diyor takip ettim tam 12:30 açıldı ve randevumu aldım. çevremdeki insanlarda bu şekilde alıyorlar. saat 12:25 te bilgisayarın başına oturun emin olun randevunuzu alabilirsiniz.

  33. derya diyor ki:

    bence o telefonu açık bırakıyolar gidip başlarında bekleyip almak lazım bakalım noluyo iki haftadır uğraşıyorum el insaf yahu maddiyatımız olsa zati kapınızdan dahi geçmicez birinin bu sorunla ilgilenmesini istiyoruz

  34. vesile diyor ki:

    ben nerdeyse bütün aileme komşularıma randevu alıyorum internet aracılığı ile herkez birbirine bela okumuş.. evet randevu alması oldukça zor en az 5-10 dakika uğrastırıyor ama sonuç itibari ile alınıyorr..tam 12:30 da almaya basladığınızda en geç 40-45 geçe randevu düşüyor . . 

  35. lale diyor ki:

    böyle  sitenin  içine  edeyim  allah  sizi  kahretsin bizlerle  dalga mı  geçiyorsunuz.Biler  boşuna  sigorta  ödüyoruz hiçbir  hakkından  da  yararlanamıyoruz  lanet  olsun  sizlere sizin  tuzunuz  kuru  halkı  düşünen  yokki.YA doğru  düzgün  randevu  sistemi  kurun  yada defolun.

  36. BAHAR diyor ki:

    ARKADAŞALAR HEPİNİZE KATILIORUM İNANIN ORDA TANIDIĞI ÇALIŞMAYAN ZOR RANDAVU ALIYOR MALESEF SAĞLIĞIMIZ UMURLARINDAMI BİZ ÇALIŞAN İNSANLARI ZATEN HİÇ DÜŞÜNMÜYORLAR RESMEN SAĞLIĞIMIZLA DALGA GEÇİYORLAR SİTENİN FORMATI YOK YAAA:)NEDEN HALA BU SORUNU ÇÖZMÜYORLAR ANLAYAMIORUM YAZIK YAZIK YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  37. nazım diyor ki:

    Yazıklar olsun 1 haftadır randevu alamıyoruz ayıptır hangi çağda yaşıyoruz insan utanır

  38. hamza diyor ki:

    ne bicim site ya

  39. REYHAN diyor ki:

    ya ne biçim bi sitee yaa kaç gundur arıyoruz netten gırıyoruzzz sayfa acılmıyo yadaaa dolu dıyoooooooo

  40. mehmet diyor ki:

    lan sizin allah bel… ve… bune lan 1 haftadır randevu düşüremiyoz

  41. seher diyor ki:

    bu nasıl bır sıtedır 1 aydır hergün randevu almaya calısıyorum.ama bır türlü alınmıyor 65 yasındakı adama randevu almak ıcın ugrasıyoruz.siteyi yapan vatandaslar bunlarıda okuyun.

  42. seher diyor ki:

    arkadaslar lütfen buraya yazmayın saglık bakanlıgı sıkayet bırımıne bu kurulusun randevu sıstemını sıkayet edın.ben sıkayet ettım. randebular 2 dk ıcınde doluyor ve saglık hızmetınden faydalanamıyoruz.oorada bır basvuru formu var mutlaka sıkayet edın

  43. muvahhıd diyor ki:

    ulan 2 aydır uğraşıyorum bir türlü alamadım randevu doktorlar karı kız muhabbetindemi yatıyomular.ulan diş bakmak bu kadar zorsa bıraksınlar bu işi bana versinler elimde kerpeten alsana dişçi.halla halla.deli ettiler beni yaw internet uğraşıyom yok telefondan uğraşıyorum yok nerden alcaz randevu. savcılıktan mı

  44. muvahhıd diyor ki:

    ulan 2 aydır uğraşıyorum bir türlü alamadım randevu doktorlar karı kız muhabbetindemi yatıyomular.ulan diş bakmak bu kadar zorsa bıraksınlar bu işi bana versinler elimde kerpeten alsana dişçi.halla halla.deli ettiler beni yaw internet uğraşıyom yok telefondan uğraşıyorum yok nerden alcaz randevu. savcılıktan mı…

  45. cihan diyor ki:

    ne zaman girsem alıyorum sanırım sitede sorun oluyo ama evlerdeki nette de almak zor..

  46. tunahan diyor ki:

    başlarım sizin sitenize de size deeeeeeeee yyyyyaaaaaaaaaaaaa

  47. emre diyor ki:

    saatkacdagecemialcazgündüzmü

  48. emre diyor ki:

    hadiarkadaslar saat:12.30 gememi gündüzmü cevap

  49. fy diyor ki:

    Emre Öğlen 12:30 da yani gündüz …

  50. C diyor ki:

    slm bu güngören diş hastanesi bağcılar devlet hastanesinin oralardamı cevap verirseniz mutlu olurum yani tam olarak nerde ?

  51. Mali müşavir diyor ki:

    bu hastaneden randevu ne mümkün alan var mı? bi yakınıma randevu alıcam alamadım.. alan nasıl alıyo bilgisi olan var mıdır

  52. esma diyor ki:

    beddua edenlerin hepsine katılıyoruu

  53. esma diyor ki:

    beddua eden herkese katılıyorum

  54. kübra diyor ki:

    böyle saçma bir site görmedim kaç aydır randevu alamıyorum önceden çok kolay alınıyordu

  55. ceyran başaranq diyor ki:

    ben 70 yaşındayım 3 aydır 12den 2 ye kadar belki 500 ekre arıyoruum telefon düşmüyor düşsede telefonu açan yok hizmet kalitesi sıfır

  56. harun diyor ki:

    bu ne biçim şey ya böle iş olurmu anneme diş için bi randevu alamadım telefonla arıyom çalıyo bakan yak ne biçim şey bu ya

  57. ceyran başaran diyor ki:

    ben 70 yaşında bir bayanım 3 aydır randevu alamaıyorum ne telefondan nede internetten saat 12de n2 ye kadar arıyorum telefon düşmüyor eskiden gece 12de aradıgımız zaman daha kolay alabiliyorduk çabuk çabuk değişiklik yapmayın lütfen işini bilen bir kişiyi başa getirin

  58. Ali diyor ki:

    Anlamıyorum ya güvenlik kodunu defalarca doğru girdiğimiz halde yanlış girdiniz diyor.Aylardır beş koldan birden telefon da dahil randevü almaya çalışıyoruz yarım saat içinda doluveriuyor.Yöntemini bilen varsa lütfem söylesin.

  59. hatice diyor ki:

    ben 3 haftadır düzenli olarak randevu almaya çalıştım nette hep dolu diyo telefonlarımı da açmıyolar bile ne biçim sistem bu yaaa 11 12 1 kaç defa denedim olmuyo arkadaş gıcık kaptım kimse randevu alamıyorsa nasıl doluyomuş bu randevular anlamıyorum

Güngören Diş Tedavi Ve Protez Merkezi Randevu Hakkında Yorum Yaz

Sponsor Reklamlar

Dünyanın En Zor Oyununu Oyna

Adına Kayıtlı Cep Telefonu Hattı Var mı Öğren


Sponsor Bağlantılar

Kategoriler

Hürriyet Bumerang

Sponsorlar

E-Bülten

E-Posta adresinizi aşağıdaki bölümden bültenimize ekleyerek yeni yazılarımızdan haberdar olabilirsiniz!


Aboneliğinizin onaylanması için lütfen verdiğiniz mail adresini kontrol ediniz.!

İletişim Formu

Yaşam ve İnsanlar Yaşam 

ve İnsanlar web analytics