Soğanlık Diş Hastanesi Randevu Alma

E-5 Kartal oğanlık civarında yer alan Kartal Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi hakkında sizlere gerekli bilgileri sunmaya çalışacağız. Bidolubilgi.com olarak sizlere randevu ulaşım ve iletişim bilgileri başta olmak üzerere bu hastane hakkında sürekli olarak güncel bilgiler hazırlayacağız. Şimdiden geçmiş olsun dileklerimizi sunarız. Sorularınız için yorum kısmından faydalanabilirsiniz.

Kartal Ağız ve Diş Sağlığı Merkezinden online randevu almak için lütfen linke tıklayınız.

Adres: Barbaros Hayrettin cad. Orta Mah. No:66 PK:34888   Titanik Otel Yanı Soğanlık- Kartal – İSTANBUL

Telefon 0216 586 35 00

Fax 0216 452 77 63

Krokiye ulaşmak için tıklayınız.

Soğanlık Diş Hastanesi Randevu Alma” üzerine 48 yorum

    1. MERHABA ARKADAŞLARÖNCELİKLE HERKESE GEÇMİŞ OLSUN. BU SİSTEMDEN BENDE MEMNUN DEĞİLİM AÇIKÇASI..DİŞİM ÇOK AĞRIYOR AĞRISINDAN DURAMIYORUM DİYENLER BUNU DİKKATLE OKUSUNLAR; DİŞ AĞRINIZI 5 DK GİBİ KISA BİR SÜREDE DİNDİREBİLİRSİNİZ.  MALZEMELER;-1 AD. ASPİRİN-PAMUK-LİMON KOLONYASI-TUZARKADAŞLAR YEMEK KAŞIĞINA ÖNCE ASPİRİNİ KOYUN ÜZERİNE LİMOM KOLONYASINI DÖKÜP ASPİRİNİ ERİTİN GÜZELCE VE SONRA TUZ DÖKÜN ÜSTÜNE BİRAZ BOLCA VE KARIŞTIRIN FAKAT KURUMAMASINA DİKKAT EDİN. EĞER KURURSA ÇOK AZ KOLONYA EKLEYİN. KAŞIKTAKİ ASPİRİN-TUZ VE KOLONYAYI BİR PAMUK YARDIMI İLE ALIP DİREK AĞRIYAN DİŞİNİZE KOYUN VE 10 DK. BEKLETİN. YANAĞINIZ YADA DUDAKLARINIZDA UYUŞABİLİR FAKAT MERAK ETMEYİN ASLA ZARARI YOKTUR.GEÇMİŞ OLSUN… 

  1. allah belanızı versin ya bu ne ya 16:00 da randevular başlıyor diyorsunuz saniyesinde giriyorum randevular dolmuştur diyorsunuz sizide siteyi de şikayet edeceğim bakalım o zaman ne olacak

  2. nasıl hizmet veriyosunuz siz anlayamıyorum kazandığınız paralar size haram olsun bizlerden kesiliyo da size veriliyo o paralar milleti sağlığından mahrum etmeye hakkınız yok insanı daha fazla oyalamayın randevu sayfalarında gerekn yerlere başvururum

  3. ya bu ne biçim bi sistem aylardır arıorm bi dişimi yaptıramadm lanet olsun sizede szn werecegnz hizmetede…

  4. ne biçim   bi hastaneya kaç aydır birandevu alamıyorum bizimle dalgamı geçiyorsunuz sizi şikayet edicem

    1. MERHABA ARKADAŞLARÖNCELİKLE HERKESE GEÇMİŞ OLSUN. BU SİSTEMDEN BENDE MEMNUN DEĞİLİM AÇIKÇASI..

      DİŞİM ÇOK AĞRIYOR AĞRISINDAN DURAMIYORUM DİYENLER BUNU DİKKATLE OKUSUNLAR; 

      DİŞ AĞRINIZI 5 DK GİBİ KISA BİR SÜREDE DİNDİREBİLİRSİNİZ.

        MALZEMELER;-1 AD. ASPİRİN-PAMUK-LİMON KOLONYASI-TUZ

      ARKADAŞLAR YEMEK KAŞIĞINA ÖNCE ASPİRİNİ KOYUN ÜZERİNE LİMOM KOLONYASINI DÖKÜP ASPİRİNİ ERİTİN GÜZELCE VE SONRA TUZ DÖKÜN ÜSTÜNE BİRAZ BOLCA VE KARIŞTIRIN FAKAT KURUMAMASINA DİKKAT EDİN. EĞER KURURSA ÇOK AZ KOLONYA EKLEYİN. KAŞIKTAKİ ASPİRİN-TUZ VE KOLONYAYI BİR PAMUK YARDIMI İLE ALIP DİREK AĞRIYAN DİŞİNİZE KOYUN VE 10 DK. BEKLETİN. YANAĞINIZ YADA DUDAKLARINIZDA UYUŞABİLİR FAKAT MERAK ETMEYİN ASLA ZARARI YOKTUR.GEÇMİŞ OLSUN… 

      1. mademki siz doktorsunuz ve memnun değilsiniz neden bir doktor olarak bi çare bulmuyorsunuz o kadar yorumu okuyupta akıl vermek kolay değilmi kolanya aspirin limon karıştırıp tıkayınnnn  ohhh  ne ala memleket  dişi ağrıyan tıkasın dolgu yaptırması gereken napsın  onlar ne tıksın onun için ne tavsiyede bulunursunuz

        1. eeee naparsın doktor dedimmi doktorum işi çözmeye gelince bişe yok
          bu ne boyle bk gibi şey paylaşmışlar

      2. bu nasıl bir doktordur ya dr.bey sizin sölediğiniz geçici bi çözüm nasıl kolanya koyun diye önerebiliyosunuz sizin etiğiniz hipokrat yemininin taa…

      3. kardeşim sizler yine 1 2aydır ugraşiyorsunuz ben 2 sene oldu hale randavu alacam telaş yapmayın zamanla dökülüyo sikorta ödemelerini hemen hesapdan düşüyolar ama neyse son sozüm kim kötü niyetliyse burda anasını sikeyim

  5. BİRAYDIR RANDEVU ALMAK İÇİN UGRAŞIYORUM AMA MALESEF ALAMADIM .. HERHALDE DİŞLERDE HAYIR KALMAYINCA DENK DÜSER

  6. ya bu nasıl iş siz dalgamı geçiyosunuz neden ıkı sanıyede butun randevular doluyo sızı anlamıyorum bu randevuları ıkı sanıyede kım dolduruyo ya bı randevu alamadık sız kımı muayene edıyosunuz anlamdım gercekten sız tam sıkayet edılmesı gerekenlerdensızınız ….

  7. annem kaç günden beri basımın etini yiyo dişiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmm die baqrıo lütfen banada acıyın 3 aydan beri o hasteneden randevu almaya çalışıoruz ama saniyesinde doluo ama ne yazık ki kaç tane doktor var ama bzle ilqilenen yok annemin dişi balon qibi oldu patlarsa ben size soarım 🙂

  8. iyi yapıyorsunuz ama ben neden böyle yaptıklarını biliyorum tam gün yasasını akıllarınca millete yansıtmak istiyorlar halkın ne günahı var hem bizim paramızla maaşlarını alıyorlar hem de bize çektiriyorlar bu lanet ağrıyı herkese geçmiş olsun arkadaşlar :(((((

  9. Böyle randevu alma sisteminin allah binbir türlü belasını versin , kaç milyon kişi yükleniyor da doluyor sanki saniyesinde sistemler kapanıyor , javası scripti çöküyor . yazık verdiğimiz paralara yazık.

  10. ya 1 seneden beri bu acıyı çekiyorumm bi randevu alamadımmm…burdan akıl werecekseniz neden doktor oldunuz kiiiiiii allah b…. wersinn yıaaaaaaaaa

  11. bu nebiçim hastahane  doktorlar görevini yapsaydı akıl hastanesi kalmaZdı  hay ben sizin yapacağınız işin

  12. randevuyu veren doktor randevu günü gidiyoruz yerinde yok bu nasıl meslek anlayamadım dedi ki:

    randevu tarihi için aylarca bekledim randevu günü gittim doktor izinde dediler bu nasıl iş anlamadım ki

  13. lan embesıller adam gıbı ıs yapıyosanız yapın yapmıyosanız …… gıdın o boşlugu sız doldurun.. hadı bakım

  14. soğanlık diş hastanesi aciline gittim çok ağrıyan dişimi çektirmeye doktor ben çekemem dedi ilaç yazdım git reçeteni al dedi niye çekemiyeceğini sordum yalnızmış uğraşamazmış bunların görevi ne benden başkada kimse yoktu doktorun kapısında acilde tatil günü ağrıyan dişi çekmiyecekse niye yalandan orda duruyorlar randevu al öyle gel diyor benim yanan canım adamın umurunda değil

  15. lan kardeşim nebiçim bi sistemi,niz var ya nezaman randevu almaya çalışsak randevular doluuuuuu yaaaa.allah b… versiiiiin….

  16. Sayın ilgililer inşallah yazımı okursunuz devlet hizmeti neticesinde 1. dereceden emekli olmuş bir memurum. Uzun süredir internet ortamından randevu alamadığımız için eşimin diş damak tedavisini yaptıramadım.damaklardaki erime neticesinde dökülen dişler ve eriyen damak-iltihaplar yani eşimin karşımda acı çekerek inlemesi bir eş olarak beni çok üzüyor tüm ömrümü gençliğimi adayarak hizmet verdiğim devletimin kurumlarından randevu almak nererdeyse imkansız , kimler nasıl ve ne şekilde randevu alabiliyorsa lütfen bana yazsın. Baçelievler diş salık merkezini 22.01.2012 tarhinde telefonla saat13,00 te aradığımda santral görevlisi bakanlıkça bu sisrem konuldu telefon ya da internet dışında randevu alımaz dedi. Ne yapalım nereye başvuralım borç para bulup özelde mi tedavi olalım.Emekliye kimse borç verir mi. Bu nasıl sistem 12,30 da başlayacak deniyor tam saatinde başvuruyoruz randevular dodu mesajı ile karşılaşıyoruz. Denemeye devam edeceğiz. Acaba bazı bilgisayarlar randevu ağına daha rahat giriyor da benim bilgisayarım mı arızalı. Umarım öyledir bir kaç tanıdığıma da söyledim onlar da benim için başvursular.Sayın ilgililere saygılarımla.

    1. Efendim, öncelikle geçmiş olsun dileklerimi size iletiyorum. Bilgisayarınız arızalı değil. İnsanlar çok yoğun olarak bu hastanelerin randevu sistemine girip randevu almaya çalıştıkları için belirli sayıda randevudan birini almak güçleşiyor.Tamamen İstabul’un nüfus yoğunluğundan kaynaklanan bir durum. Bu arada bu sıkıntınızı ilgili makamlara e mail yoluyla bildireceğim , geçmiş olsun dileklerimle bidolubilgi.com çalışanı…

  17. lanet olsun bir türlü randevu alamadım yazık ya türk milleti bu yüzden hep kayıp ediyor diş kalmadı agzımızda yaptırıyoz yine yapamıyonuz agzımız dilimiz yara içinde aldıgınız maaslardan haberiniz varmı sizin,sadece yatmaya yararsınız….:S:S:S:S

  18. ben ilk defa bu hastaneden randeu alıyorum ve ilk denemede randevuyu aldım.birden fazla randevu sayfası açın tc nizi hepsine yazın,saat 16:00 olduğu anda randevu al linkine tıklayın.o sayfalardan birini muhakkak randevu verilecektir.TÜM HASTALARA ACİL ŞİFALAR DİLERİM!

  19. bu nasıl bır ıs tır kardesım olmaz boyle bırsey cocugumun dıslerı dustu koku kaldı bır turlu sokturemıyoruz cene cerrahı gerekıyormus oda nerdeyse bulamıyoruz randovu almak mumkun deyıl nısan ayına randavu veryolar cocugum atesler ıcınde ne olacak bu sorun nasıl oluyor salıa cok oneb verıyoruz dıye soylenıyo basımızdakıler nerde bumu neden denetlenmıyor bu kurumlar

  20. allah belanızı versin bu mıbarek günde nasıl bir sistem bu o capulcu hastane baş hekimi benim vergimle ordası işini iyi yap bide arzu doktor onu allah belasını versi cocuğun başına cıksın sap sağlam dişimi cekte küfür edecem terbiye izin vermez

  21. Şaka mı bu ya ne zaman internetten randevu almaya kalksam alamıyorum sinir olup kapatıyorum telefondan alıyorum yine telefona kaldım neden hastane randevu merkezi denilen şeyle hizmet alamıyoruz

    1. sayın semiha hanım yazıyı okursanız zaten hastane randevu sistemine ulaşmanız için bağlantı vardır. yazıdaki şu bölüme bakın:
      Kartal Ağız ve Diş Sağlığı Merkezinden online randevu almak için lütfen linke tıklayınız.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir